zaterdag 9 juni 2012

Nog 1 nachtje slapen

Ik loop thuis nu echt alleen nog te ijsberen. Morgen vroeg naar de start, maar ik kijk de wijzers van de klok bijna naar voren.
Om de twee jaar is ook niet goed. Natuurlijk heb ik allerlei andere fietsfeestje in "De Hel" gehad in die twee jaar.
Alleen dit jaar ben ik er al drie keer actief geweest:
- Testrit Januari 2012
- Teaser 2012
- Toertocht kasseien vreten 2012
Voor menig toerfietser genoeg kasseien voor z'n hele carrière en voor de meeste is een keer aankomen op de wielerbaan van Roubaix ook meer dan genoeg.
Mijn genen willen echter regelmatig een portie pavé!
Bij mij jeukt het als niks anders en morgenochtend mogen we los. De conditie is uitstekend dus ik ga er vanuit dat het vooral leuk gaat worden.

Ieder die thuis blijft zal tot morgenavond moeten wachten op de eerste foto's. Ieder die morgen ook van start gaat heel veel plezier!

Nog 1 nachtje slapen. Bijna dan want het is vroeg op morgenochtend.

Mijn hemel wat verlang ik naar "De Hel". Het jeukt nu echt behoorlijk.

1 opmerking:

  1. Frank Van Laethem9 juni 2012 om 17:07

    Straks nog wat eten en dan naar bed. Om wakker te liggen tot 3u00, als m'n broer me komt halen...
    See you in Hell.

    Cobble

    BeantwoordenVerwijderen