zondag 19 april 2020

Quotes

Dit behoeft geen inleiding. Quotes over, tijdens of direct na de koers.

Fabian Cancellara: "Er is maar één truc om Parijs-Roubaix te winnen" "dat is zo snel mogelijk rijden" "Niks tactiek, alleen maar hard trappen"

Meer Fabian: In Roubaix wint altijd een masochist

Jacques Goddet: "de laatste waanzin die de wielersport haar aanbidders kan bieden"

Meer Goddet: "Hardheid op de drempel van wreedheid"

Abel Michea (L'Humanite): "Het is niet onmenselijk. Het is gewoon alleen bedoeld voor een bepaald soort mensen. De groten!"

Bouvet: "De renners noemen me een moordenaar!"

Tim Krabbé: "In Amerika denken ze dat Parijs–Roubaix de naam van een racepaard is"

Eddy Merckx: "Al heeft Parijs-Roubaix wel de meeste uitstraling"

Michel Wuyts: "Dit is de strook waar den Duvel z'n Moortgat opentrekt!"

Meer Wuyts: "Ik zou toch eens in dat bord van Cancellara kijken en daar wat frieten uit halen"

Phil Anderson: "Het is een wedstrijd voor paarden, een steeple-chase" ......."al erken ik dat Parijs-Roubaix altijd een goede winnaar oplevert"

Bernard Hinault: "Strontkoers!"

Maarten Ducrot: "Deze kasseien zijn strakker gelegd dan verderop, daar heeft Napoleon ze nog zelf gelegd. Zó vanuit een helikopter!"

Duclos-Lassalle: "Ik heb aanvaard dat om Parijs-Roubaix te winnen je een keer moet vallen en een keer lek moet rijden"

Mart Smeets: "Wat een immens idiote dag hebben we vandaag meegemaakt, Maarten"

Sean Kelly: "Parijs-Roubaix zonder regen is geen echte Parijs-Roubaix"

Hennie Kuiper: "Met kei en keihard werken kan je Parijs-Roubaix winnen"

Roger De Vlaeminck: "ik ben nog veel te jong om dood te gaan"

Franco Ballerini: "Wat ik fout gedaan heb?" "Dat ik ooit aan wielrennen ben begonnen"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten