vrijdag 10 februari 2012

Wallpapers

Op Facebook heb ik een "vind ik leuk pagina" gemaakt. Op die manier hoef je niet iedere keer naar deze blog om te kijken of er wat nieuw geplaatst is.
Binnen Facebook zie je deze dan in jouw rijtjes verslagen staan.

Als extra bonus voor de Facebook vrienden van deze blog heb ik een fotoalbum met wallpapers aangemaakt.
De komende maanden ben ik een keer of zes (!!) in "De Hel" en neem ik uiteraard steeds een camera mee. Dus het album met wallpapers ga ik de komende maanden flink laten groeien.
De foto's zijn echt bedoeld als wallpaper dus voldoende ruimte voor je snelkoppelingen.



Album met wallpapers op Facebook
Vind ik leuk pagina op Facebook

Wie zelf graag foto's maakt heeft graag nog even geduld. Begin Maart zal ik de details bekend maken voor een fotowedstrijd. Uiteraard met maar één thema: Parijs-Roubaix!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten