maandag 18 maart 2013

Roubaix

Deze blog is mijn ultieme uiting aan liefde voor deze koers. Ik ben daar natuurlijk niet alleen in en ieder probeert dat op zijn of haar manier te doen.
Schrijvers sluiten zich maanden op om het ultieme boek over Parijs-Roubaix te schrijven. Documentaire makers reizen half Europa af om ex-renners te interviewen.
Schilders zitten weken in hun atelier voor dat schilderij wat het best de sfeer van Parijs-Roubaix weet te pakken.
Fotografen halen de gekste capriolen uit om de meest beklijvende plaat te maken.
We hebben op deze blog zelfs al eens een pizzabakker langs zien komen.
Ook heb ik al eens aandacht besteed aan iemand die een stukje muziek gemaakt heeft terwijl hij zich door Parijs-Roubaix wist te laten inspireren.
Hij is daar niet alleen in en of dit het label muziek mag bevatten laat ik aan de eeuwige wijsheid van de lezers van deze blog.
Toch wil ik het jullie niet onthouden omdat ik steeds op zoek ben naar de reikwijdte van een koers als Parijs-Roubaix.
De muziek is gemaakt door Sonic Youth & Scooter & Jinx.

Laat gerust via de reactie knop weten wat je er van vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten