woensdag 23 oktober 2019

Najaars Teaser 2019

Normaal fiets ik ieder jaar wel een paar keer op het parcours van Parijs-Roubaix. Regelmatig ben ik bij de Recon geweest als de profs op donderdag en vrijdag voor de koers hun benen en fietsjes testen.
Uiteraard heb ik de nodige toertochten op de Noord Franse kasseien gereden en ga ieder jaar met een paar man de finale rijden.

Dit jaar zat het wat tegen omdat ik eind maart zwaar gevallen ben. Zwaar is relatief want het was een heel sullige val maar m'n onderarm moest opnieuw in elkaar worden gezet.


Revalidatie heeft heel lang geduurd en ik mocht absoluut niet opnieuw vallen. Dus voor ik de Noord Franse kasseien ging opzoeken moest in echt groen licht hebben.
Inmiddels is het herstel zo goed dat een ritje op de kasseien weer kan.

Dus vandaag in een heerlijk herfst zonnetje de finale van Parijs-Roubaix gereden. Niemand tegengekomen en met een zonnetje en al die rust heeft het Noord Franse landschap zelfs wat vriendelijks over zich.


Het was wel weer triest om te zien hoe souvenirjagers zich schildjes, wegwijzers en ander Parijs-Roubaix gerelateerd materiaal toe-eigenen.
Dan ben je geen fan van de koers maar gewoon een klootzak.

Omdat ik ook mezelf wilde testen een keertje alleen op pad. Ga graag met andere fietsen, maar een hele dag alleen is ook wel eens lekker.
Ik zat vrij vroeg op de fiets. Toen nog met mouwstukken aan maar in de loop van de dag konden die ook uit.
Heerlijke Herfstdag in De Hel was het!


Fotoalbum Parijs-Roubaix Teaser 2019



Geen opmerkingen:

Een reactie posten