vrijdag 6 april 2018

Recon 2018

Vandaag ben ik naar de Recon geweest. Zelf ook de finale gefietst en tussendoor foto's van de profs gemaakt die zichzelf en hun materiaal aan het testen waren.
Extra vroeg gegaan zodat ik zelf al een flink stuk had kunnen fietsen zonder dat ik de broodrijders in de weg zou fietsen.


Het was koud en er stond een naar windje. Dat weerhield de heren er niet van om stevig hun best te doen. Sommige zitten op hun fiets of ze over een paar kilometer gaan winnen.
Prima instelling want een paar jaar terug hebben we eens wat Italianen en Spanjaarden gezien die alleen maar bezig waren kasseien te ontlopen.
Dit keer waren het vooral Bora en Lotto die serieus bezig waren en hun ambitie voor zondag niet onder stoelen of banken staken.


Normaal houden de profs het na Carrefour de L'Arbe of na Gruson het wel voor gezien en stappen ze daar in de bus.
Sagan en z'n ploeg trokken nog even door. Ze hadden ook goed schik want toen ik naar de wielerbaan fietste kwamen zij terug en zwaaide vrolijk. Ze hadden er duidelijk zin in!


Op de wielerbaan bij Cafe Pave even een biertje gedronken en daar kwam ik Dirk DeMol tegen. Hij was natuurlijk op pad met de Trek ploeg maar had dzeze dag z'n dochter mee.
Hij wilde haar even de wielerbaan laten zien er waar hij boven de bar hing.
Leuk om zo'n trotse vader met dochter te zien!

Geslaagde dag maar...............volgende keer graag paar graden warmer!

Fotoalbum Recon 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten