donderdag 12 april 2012

Zwart gat?

De koers is gedaan en het is bijna een jaar wachten op de 111e editie. Je zou denken dat ik met deze blog dan in een groot zwart gat ga vallen.Niets is minder waar en voor de rest van het jaar zijn er meer plannen dan dat er tijd is.

Om te beginnen is er de opbouw van de speciale Gios Parigi-Roubaix die half mei klaar moet zijn en een aantal foto’s ga ik zeker plaatsen.
Dan is er 27 mei Parijs-Roubaix voor amateurs (Espoirs, U23). Een koers die in Nederland nauwelijks aandacht krijgt. Gek want er zijn al heel wat Nederlanders die deze gewonnen hebben.
Een aantal artikelen over de Espoirs mogen jullie verwachten.

Op 10 juni staat de toerversie van Parijs-Roubaix op het programma. Een paar duizend wielertoeristen gaan dan “de strijd aan” met Noord Frankrijk.
Voor de meeste een eerste en gelijk een laatste keer. Maar er staat ook een harde kern recidivisten aan de start en zelf zal ik weer van de partij zijn.
In juni dus veel over de toerversie van Parijs-Roubaix.

Juli is de maand van de Tour en het grootste wielerspektakel is al meermaals in “De Hel” op bezoek geweest. Vaak genoeg om daar een mooie serie artikelen aan te besteden.

Augustus en september zullen in het teken van retro staan. Artikelen uit de oude doos, maar ook een leuk event om een en ander tastbaar te maken. Tevens een mooie aanloop naar L’Eroica wat een andere passie van me is.
Als ik terug ben van L’Eroica ga ik de voorbereidingen doen voor de volgende onafgebroken serie artikelen. Want eind dit jaar start ik een serie van 111 dagen onafgebroken 111 artikelen als aanloop naar de 111e editie van Parijs-Roubaix.
Die reeks zal – als een soort van Kerstcadeau – starten op 25 december 2012.
Tot die tijd zal het tempo iets lager liggen dan de afgelopen 4 maanden, maar 2-3 artikelen per week mogen jullie op rekenen.
Parijs-Roubaix is immers te mooi om niet mee bezig te zijn.


Foto: Wel op het einde van een strook maar nog lang niet aan het einde van de inspiratie voor deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten